Štítek: "Záchranná služba"

Kuriózní hovory na tísňové linky

Kuriózní hovory na tísňové linky

12. 2. 2021Ostatní

Noční můrou pro složky IZS jsou zbytečné, zlomyslné či obtěžující hovory. Několik příkladů ukazuje, jaké kuriozity musí operátoři tísňových linek řešit.

Záchranářská ulička pro vozidla IZS – víte, jak má správně vypadat?

Záchranářská ulička pro vozidla IZS – víte, jak má správně vypadat?

1. 10. 2020Ostatní

Uličku pro IZS by měl znát každý řidič. Dozvíte se, jak ji správně vytvořit. V závěru článku je návrh řešení havarijního pojištění.

Opravdu mají chodci vždy přednost na přechodu?

Opravdu mají chodci vždy přednost na přechodu?

22. 2. 2019Ostatní

Dlouholetý mýtus o absolutní přednosti chodců na přechodech si každoročně vyžádá několik lidských životů. Vina nemusí být vždy jen na straně řidiče.

Systém tísňového volání ecall

Systém tísňového volání ecall

23. 11. 2018Havarijní pojištění

Víte, že v novém voze je tlačítko sos již povinné? Jak funguje a co všechno za informace předává centru tísňového volání?

Novinky v zákoně o provozu na pozemních komunikacích

Novinky v zákoně o provozu na pozemních komunikacích

17. 9. 2018Povinné ručení

Speciální označení elektrovozů, nové majáky a zrušeni zákazu propojení mezi STK a autoservisy. To vše přinese novela silničního zákona v roce 2018.

Musí sanitka použít vždy zvukovou výstrahu? A jak se správně zachovat, když se k vám blíží

Musí sanitka použít vždy zvukovou výstrahu? A jak se správně zachovat, když se k vám blíží

24. 8. 2018Havarijní pojištění

O životě účastníka dopravní nehody rozhoduje někdy i pouhá sekunda. Je proto důležité poskytnout plynulý průjezd vozidlům s právem přednostní jízdy.

Jak správně umožnit průjezd sanitce, hasičům a policii?

Jak správně umožnit průjezd sanitce, hasičům a policii?

9. 2. 2018Ostatní

Pokud spatříte modré majáky, je vaší povinností vytvořit prostor pro průjezd vozidla s právem přednostní jízdy. Jaká pravidla musíte mít na paměti?