Štítek: "Záchranná služba"
Kuriózní hovory na tísňové linky
12.02.2021・Ostatní
Noční můrou pro složky IZS jsou zbytečné, zlomyslné či obtěžující hovory. Několik příkladů ukazuje, jaké kuriozity musí operátoři tísňových linek řešit.
Záchranářská ulička pro vozidla IZS – víte, jak má správně vypadat?
01.10.2020・Ostatní
Uličku pro IZS by měl znát každý řidič. Dozvíte se, jak ji správně vytvořit. V závěru článku je návrh řešení havarijního pojištění.
Opravdu mají chodci vždy přednost na přechodu?
22.02.2019・Ostatní
Dlouholetý mýtus o absolutní přednosti chodců na přechodech si každoročně vyžádá několik lidských životů. Vina nemusí být vždy jen na straně řidiče.
Systém tísňového volání ecall
23.11.2018・Havarijní pojištění
Víte, že v novém voze je tlačítko sos již povinné? Jak funguje a co všechno za informace předává centru tísňového volání?
Novinky v zákoně o provozu na pozemních komunikacích
17.09.2018・Povinné ručení
Speciální označení elektrovozů, nové majáky a zrušeni zákazu propojení mezi STK a autoservisy. To vše přinese novela silničního zákona v roce 2018.
Musí sanitka použít vždy zvukovou výstrahu? A jak se správně zachovat, když se k vám blíží
24.08.2018・Havarijní pojištění
O životě účastníka dopravní nehody rozhoduje někdy i pouhá sekunda. Je proto důležité poskytnout plynulý průjezd vozidlům s právem přednostní jízdy.
Jak správně umožnit průjezd sanitce, hasičům a policii?
09.02.2018・Ostatní
Pokud spatříte modré majáky, je vaší povinností vytvořit prostor pro průjezd vozidla s právem přednostní jízdy. Jaká pravidla musíte mít na paměti?