Archiv zákaznického hodnocení - záporné

4.89/5
Průměr z 1657 hodnocení
97.8 % klientů bylo se službami spokojeno
1 000 000 Kč byla největší úspora
93% (1543)
5% (87)
1% (11)
0% (5)
1% (11)
Zobrazit hodnocení pro
Stanislava Mužíková
Sušice I, 31.05.2017
Aleš Zástěra
Častrov, 17.02.2017
jedná se jen o moped. ušetřená částka je malá.
Jan Mikulecký
Sloupnice - Horní Sloupnice, 31.01.2017
Marie Procházková
Praha 1 - Staré Město, 15.12.2016
Anna Machalová
Kunovice, 05.12.2016
Alena Krčmářová
Český Těšín, 12.08.2016
Nemoznost platby kartou degraduje jakoukoliv usporu
Děkuji za podnět k vylepšení našich služeb. Bohužel zatím nemáme možnost platby kartou. Je možné využít internetové bankovnictví, pro pojišťovnu je směrodatné, kdy byl zadán příkaz k úhradě. Pokud je hrazeno pojistné například o víkendu, pojišťovna platby akceptuje.
Marek
Luka nad Jihlavou, 07.05.2016
Díky srovnátoru jsem si vybral povinné ručení dle mých představ, ale to bylo ještě v době kdy byly stránky přehledné a zobrazovaly z mého pohledu velké množství nabídek. Nevím kde je problém, ale váš nový přístup kdy se zobrazuje jen pár nabídek se systémem podsouvání telefónického kontaktování na nabídku se mi nelíbí. Koukám že jste se snížili na úroveň konkurence, takže za mě se příště obrátím na jiné poradce.
Vážený pane Marku,v poslední době se našem webu měnila pouze grafika. Zobrazení nabídek je stále stejné. Vzhledem k tomu, že jste nám nezanechal žádný kontakt, nemohu Vaši kalkulaci prověřit, zda nedošlo k nějaké technické chybě. V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit. Hezký den, Srovnátor.cz
Pavel Staroštík
Moravské Knínice, 17.12.2015
Jan Fišer
Beroun-Závodí, 16.08.2015
Vojtěch Motáň
Žerotín, 07.07.2015
Jiří Štefek
Žamberk, 05.05.2015
Tomáš Kopřiva
Vysoké Popovice, 29.04.2015
Miroslav Lefkovič
Jenštejn, 30.03.2015
Mirko Vlach
Hořovice, 12.03.2015
Mirko Vlach
Hořovice, 03.03.2015
Aleš Arslanalp
Říčany, 02.03.2015
když už za něco platíte takovéhle peníze, čekali byste správný variabilní symbol
Dobrý den,za vzniklou chybu se Vám ještě jednou omlouváme. I nám občas selže systém, který v tomto případě vygeneroval chybný variabilní symbol. Na techniku nespoléháme a veškeré procesy jsou pod každodenním dohledem našich specialistů. Proto ihned, jak kolegyně tuto chybu odhalila, kontaktovala Vás a vzniklou situaci s Vámi individuálně vyřešila. Děkujeme za pochopení. Hezký den M. Jílková