Asistenční služby

10.04.2017

Asistenční služby jsou nedílnou součástí každého povinného ručení. Stejně jako se však liší například výše pojistných limitů, liší se u jednotlivých nabídek také rozsah a kvalita asistenčních služeb. Na co si dávat pozor a co se vlastně vše pod tímto pojmem ukrývá?

Asistenční služby

Základní asistenční služby

Asistenční služba slouží vlastně při jakékoliv příležitosti, kdy musíte řešit pojistnou událost s vaším vozem, která se vztahuje k povinnému ručení - odcizení, nehoda nebo nepojízdné auto či defekt pneumatiky. Vždy mějte po ruce telefonní číslo na infolinku vaší pojišťovny. Najdete jej například na vaší zelené kartě. Linka je dostupná 24/7 a je potřeba nahlásit pojistnou událost. Na lince snadno zjistí rozsah vašich asistenčních služeb a pomohou vám s co nejplynulejším průběhem celé situace. Asistenční služby jsou k dispozici i při vašich zahraničních cestách a operátor vás informuje, na jaké konkrétní služby a v jaké výši máte nárok.

Nadstandard není luxus, který si nelze dopřát

Podmínky asistenčních služeb se mění dle pojišťovny a vždy je potřeba pečlivě si je prostudovat. Platí však, že v rámci stovek korun se naše limity na případný odtah či náhradní vozidlo zvýší až na dvojnásobek a v případě zahraničí i o 300%. Kolik tedy zaplatíte? Podívejme se na příklad s pojišťovnou Direct:

Limit ČR/Zahraničí
Limit 3 000 Kč/ 6 000 Kč 216,-/rok
Limit 5 000 Kč/ 10 000 Kč 350,-/rok
Limit 10 000 Kč/ 20 000 Kč 700,-/rok

Prokonzultujte vaše asistenční služby a jejich limity s proškolenými makléři. Zohlední všechny potřebné faktory a pomohou vám tak najít tu nejlepší variantu právě pro vás a váš vůz. Stačí na sebe zanechat kontakt a někdo z našich kolegů se vám obratem ozve!


Kam dále:

Doporučte nás