Štítek: "náledí" Jak moc škodí sůl a mráz laku auta 20.12.2017・Povinné ručení Silničářům v zimě v boji s náledím pomáhá posypová sůl. Ta nepůsobí jen na povrch vozovky, ale také neblaze na karoserii vozu. Jak moc sůl škodí laku vozu? Nejnebezpečnější silniční úseky světa 17.05.2018・Všechny články Silničářům musí po zimě pískat v uších. Co by si ale zasloužili ti, kteří jsou zodpovědní za stavbu některých silnic na světě? Metál nebo za uši? Vyhřívání příjezdových cest 05.11.2018・Ostatní Namrzlé chodníky plní čekárny chirurgie a namrzlé cesty pro změnu dílny autoservisů. V současnosti ale existují možnosti, jak se tomu vyhnout. Jaké prohřešky dělají čeští řidiči v zimním období 13.11.2018・Havarijní pojištění Zima se blíží. Máte váš vůz připravený na to, až udeří v plné síle? Nezapomeňte i na změnu módu jízdy z odvážného letního na opatrný zimní. Sněhové řetězy a jejich využití 25.01.2019・Havarijní pojištění I v České republice se najdou místa, která jsou sjízdná jen s pomocí sněhových řetězů. Nejvíce používané jsou řetězy kovové. Výsledky testů zimních pneumatik 2019 18.11.2019・Havarijní pojištění S nákupem zimních pneumatik vám pomohou výsledky pravidelných testů. Letos byly testovány pneumatiky o rozměrech 215/55 R17, 185/65 R15 a 205/65 R16C. Na jaké přírodní nástrahy na silnicích se v zimě připravit 28.11.2019・Havarijní pojištění Jste připraveni na zimu? Znáte všechna rizika, která pro řidiče nadcházející počasí může připravit? Jak bezpečně jezdit v zimě a ve sněhu? 29.11.2019・Havarijní pojištění Nebude trvat dlouho a české silnice pokryje první sníh. Ten může výrazně ovlivnit situaci na vozovce. Čeho se držet, aby jízda proběhla bez nehod? Za volantem v bezpečí: Tipy cestování autem v zimě 04.02.2020・Havarijní pojištění Kluzká silnice, brzká tma a rozbředlý sníh překvapí nejednoho řidiče. Jak se za volantem chovat, aby byla vaše jízda co nejbezpečnější? ADAC otestoval zimní pneumatiky pro nižší střední třídu 16.10.2020・Ostatní V zimních podmínkách je v České republice i dalších zemích povinné mít na vozidle zimní pneumatiky. Ty mají jinou směs i drážky a jsou výrazně bezpečnější než celoroční pláště nebo dokonce letní pneumatiky. 1 2 >